Opetus sisältää 4 teoriatuntia ja 4 ajotuntia. Ajo-opetus voidaan osin antaa simulaattorilla. Koulutuksella lisätään valmiuksia vaikeissa olosuhteissa ajamiseen ja tuetaan turvallisen ja vastuullisen ajotavan omaksumista. Koulutuksessa vahvistetaan erityisesti valmiuksia tunnistaa ja välttää liikenteen vaaratilanteita ja tekijöitä, jotka kuljettajan ajokykyä heikentämällä voivat lisätä onnettomuusriskiä.
Riskientunnistamiskoulutus
Jaakon Autokoulu Maaherrankatu 32 50100 Mikkeli puh. 0440 366 333

Riskientunnistamiskoulutus 295 € manuaalivaihteinen (2h autolla + 2h simulaattorilla
Riskientunnistamiskoulutus 295 € automaattivaihteinen (2h autolla + 2h simulaattorilla

Kun ilmoittaudut, niin otamme yhteyttä. Aloittaa voit milloin sinulle sopii. Teemme yhdessä aikataulun sinun tarpeitteisi mukaan.
Jaakon Autokoulu on tehnyt 1990-luvun alusta lähtien yhteistyötä Osuuskauppa Suur-Savon kanssa. Kurssimaksu ei kerrytä bonusta.
Riskientunnistamiskoulutus 295 €
Voit ajaa manuaali- tai automaattivaihteisella autolla.
- teoriaa 4 tuntia - ajo-opetusta 4 tuntia                                  (2h simulaattorilla + 2h oikealla autolla)

Riskientunnistamiskoulutus 230€ manuaalivaihteinen (1h autolla + 3h simulaattorilla
Riskientunnistamiskoulutus 230 € automaattivaihteinen (1h autolla + 3h simulaattorilla

Riskientunnistamiskoulutus 230 €