Kun valitset moottoripyöräkoulua, niin muista, että kyseessä on  erikoislaji ja harrastus. Koulutus vaatii kouluttajalta paljon.Takaamme, ettei ammattitaito  lopu kesken.  Kouluttajillamme on kymmenien vuosien ajokokemus moottoripyörillä  ja lajin aktiivisina harrastajina. Käytössäsi on nykyaikainen kalusto sekä täydelliset ajovarusteet.              A1, A2, A koulutus  A1-luokka oikeuttaa ajamaan kevytmoottoripyörää, A2-luokka alle  35 kw moottoripyöriä ja A-luokka myös kaikkein isoimpia moottori- pyöriä. A1-luokan ikäraja on 16 vuotta ja A2-luokan ikäraja 18 vuotta. A- luokan ikäraja on 24 vuotta, jos ajokortti suoritetaan  kuljettajantutkinnolla ensimmäisenä moottoripyöräluokkana.
KTM 125 Duke

Yamaha MT-07 Extreme Yellow

Yamaha MT-07 Moto Cage

A1-kevarikoulutus
A2-koulutus
A-koulutus

Kun ilmoittaudut, niin otamme yhteyttä. Aloittaa voit milloin sinulle sopii. Teemme yhdessä aikataulun sinun tarpeitteisi mukaan.

A1->A2-koulutus
A2-A-koulutus

Tässä voit ilmoittautua
Näin asiakkaat ovat meitä arvioineet
Jaakon Autokoulu on tehnyt 1990-luvun alusta lähtien yhteistyötä Osuuskauppa Suur-Savon kanssa. Kurssimaksu ei kerrytä bonusta.
Moottoripyöräkoulutus
Jaakon Autokoulu Maaherrankatu 32 50100 Mikkeli puh. 0440 366 333 Koulutus sisältää kaikki lakisääteiset opetusmäärät                                      Koulutus sisältää kaikki lakisääteiset opetusmäärät
A1, A2 tai A koulutus
500 € - 5 ajotuntia - oppimisympäristö ja teoriakoe- harjoittelu ohjelmisto - kuljettajatutkinnossa käyttö - ajokorttilupamaksu 24 €/39 € - teoriakoemaksu 40 € - käsittelykoe + ajokoe 74 €
A1->A2 tai A2->A korotuskoulutus

- teoriaopetus 2 h ja 5 ajotuntia - ajokorttilupa 24/39 €
Lahjakortti Osuuskauppa Suur-Savo lahjoittaa ajokokeen suorittaneille ruokalahjakortin.
KTM 125 Duke
Moottoripyörät Kun valitset moottoripyöräkoulua, niin muista, että kyseessä on erikoislaji ja harrastus. Koulutus vaatii kouluttajalta paljon.Takaamme, ettei ammattitaito lopu kesken. Kouluttajillamme on kymmenien vuosien ajokokemus moottoripyörillä ja lajin aktiivisina harrastajina. Käytössäsi on nykyaikainen kalusto sekä täydelliset ajovarusteet.

Yamaha MT-07 Extreme Yellow

Yamaha MT-07 Moto Cage

A1, A2, A koulutus

A1-luokka oikeuttaa ajamaan kevytmoottoripyörää, A2-luokka alle 35 kw moottoripyöriä ja A-luokka myös kaikkein isoimpia moottori- pyöriä. A1-luokan ikäraja on 16 vuotta ja A2-luokan ikäraja 18 vuotta. A- luokan ikäraja on 24 vuotta, jos ajokortti suoritetaan kuljettajantutkinnolla ensimmäisenä moottoripyöräluokkana.
A1, A2 tai A 500 €
- 5 ajotuntia  - oppimisympäristö ja teoriakoe- harjoittelu ohjelmisto  - kuljettajatutkinnossa käyttö   Ajokorttilupamaksu 24 €/39 € Teoriakoemaksu 40 € - käsittelykoe + ajokoe 74 €

A1->A2

tai A2->A

korotuskoulutus 525 €

A1-kevarikoulutus
A2-koulutus
A-koulutus
A1->A2-korotuskoulutus
A2-A-korotuskoulutus

Moottoripyöräkoulutus
Jaakon Autokoulu Maaherrankatu 32 50100 Mikkeli puh. 0440 366 333
Hinta sisältää lakisääteisen minimi opetusmäärän sekä 24 % alv.
Lahjakortti Osuuskauppa Suur-Savo lahjoittaa ajokokeen suorittajalle ruokalahjakortin.